fredag 5. desember 2008




En venninne av meg var syk for litt siden, og da laget jeg henne denne gaveposen med konfekt inni som en bli frisk gave.


A friend of mine was sick a little while ago, and I made this gift bag for her with chocolate inside.



Siden sjokolade har det med å bli litt klissete, så laget jeg en pose til å ha inne i posen. Den var litt mindre, og hadde celofan til vegger istede for papir. Jeg ble svært fornøyd med den, og håper at den var til oppmuntring når man ligger i senga og føler seg elendig.

Since chocholate have a tendency to get sticky, I made a bag to have on the inside of the bag. It was a little smaller, and had clear plastic for walls, instead of paper. I'm very satisfied with how it turned out, and hope it brightend up a booring day staying sick in bed.

2 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Hei Elise!

Gratulerer med blogg! ;o)
Og takk for sist!

Koselig bli-frisk-pose!

Ha en riktig god helg!

Klem fra Lena Katrine

Sharon sa...

Very pretty "box in bag" and the chocolates look yummy !

Sharon
(aka celticrafter)